Selasa, 14 April 2015

9 Langkah-langkah Untuk Mendapatkan Bayi


Setiap pasangan yang mendirikan rumahtangga semestinya berimpian untuk memiliki anak sendiri. Jika ada yang sedang berusaha untuk mendapatkan anak boleh cuba tips-tips ini:-

Langkah 1: Berhenti merokok

Merokok mengurangkan kesuburan lelaki dan wanita. Jika anda belum menendang tabiat itu, mengapa tidak membantu antara satu sama lain untuk berhenti merokok.

Langkah 2: Nikmati senaman bersama

Menjaga kesihatan adalah antara cara terbaik untuk meningkatkan kesuburan anda. Mengambil senaman tidak perlu menjadi masalah besar. Hanya keluar untuk menunggang basikal, berjalan atau berjoging akan membuat perbezaan.
Menghabiskan banyak jam di atas pelana basikal boleh menjejaskan kesuburan beberapa lelaki, tetapi berbasikal sebagai hobi akan mendatangkan lebih banyak kebaikan daripada keburukan.

Langkah 3: makan diet yang sihat dan seimbang


Makanan dan kesuburan dikaitkan. Jika anda kedua-dua berpegang kepada diet yang sihat dan seimbang, anda mungkin boleh meningkatkan peluang anda untuk hamil.

Langkah 4: rileks


Stres memang boleh menjejaskan kesuburan. Ambil sedikit masa untuk berehat dan ia adalah nasihat untuk kedua-dua anda.

Langkah 5: kurangkan minuman keras

Terlalu banyak minuman keras boleh mengurangkan kesuburan anda. Tidak apalah jika anda hanya minum sekali-kala, tetapi jika alkohol adalah sebahagian daripada kehidupan harian anda sebagai pasangan, cuba kurangkannya.

Langkah 6: biar dingin

Duduk untuk jangka masa yang panjang, menggunakan komputer riba di atas riba, bekerja dalam persekitaran panas dan memakai seluar dalam ketat semua boleh menjejaskan pengeluaran sperma. Jika anda berharap untuk menjadi ayah, meletakkan komputer riba anda di atas meja dan memakai seluar dalam yang lebih longgar mungkin mendatangkan hasil.

Langkah 7: cuti bersama


"Conceptionmoon" adalah cuti yang anda dan suami dedikasikan kepada usaha untuk hamil. Kajian daripada ibu-ibu BabyCenter mendapati bahawa 25 peratus daripada mereka telah mengandung selepas mengambil cuti khusus untuk membuatkan bayi.

Langkah 8: hidupkan semula percintaan


Jika anda tidak mampu bercuti, atau tidak boleh mengambil masa, cuba cara lain untuk menghidupkan semula percintaan. Sesetengah pasangan mula merasakan bahawa mereka hanya mengadakan hubungan seks untuk menjadi hamil. Jika ini kedengaran biasa, lupakan tingkap subur, dan cuba untuk menyalakan semula suasana romantik dengan suami anda.

Langkah 9: hubungan seks kerap tetapi tidak perlu terlalu mengikut jadual


Seperti yang kita semua tahu, melakukan hubungan seks adalah perkara yang paling penting! Walaupun ia membantu untuk mengetahui bila ovulasi berlaku, melakukan hubungan seks setiap dua atau tiga hari akan memberi anda peluang terbaik untuk hamil.

 SET SEMARAK CINTA
SET KESUBURAN LELAKI
SET KESUBURAN WANITA

Untuk mendapatkan maklumat lanjut dan membeli produk Shaklee hubungi: 
Dr Niny Fariza Junoh 
Shaklee ID 1098254 
Email : niny_fariza@yahoo.ca 
Facebook: Niny Fariza 
Page: DR NF Supplement Shop 
SMS/What'sapp/Telegram : 013-2240354 
COD area: Ipoh