Khamis, 20 April 2017

Status Halal Coklat

Ada yang mengutarakan soalan "halal ke coklat yang hang juai tu"...terkejut jugak dapat soalan macam ni. Mana taknya pasal halal ni memang penting. Tapi saya tak melatah dengan soalan macam tu. Jadi pada sesiapa yang ragu dengan coklat ni boleh semak status HALAL coklat yang saya jual ni iaitu coklat BERY'LS. Setiap produk dinyatakan status halal disini 👇




 Bagi sesiapa yang nak cuba coklat ni jangan ragu-ragu ya..boleh order..yang dekat dengan sy boleh COD dan yang jauh saya boleh pos. Harga pos ikut berta coklat.



Untuk mendapatkan maklumat lanjut dan membeli produk Shaklee/baju kurung/blouse/kain pasang/telekung etc boleh hubungi: Dr Niny Fariza Junoh Shaklee ID 1098254 
Email : niny_fariza@yahoo.ca 
Facebook: Niny Fariza 
Page: DR NF Supplement Shop 
Page: Gallery DR NF 
SMS/What'sapp/Telegram : 013-2240354 
COD area: Rapat Setia,Tambun,Taman Cempaka (coklat/shaklee)

Rabu, 19 April 2017

Coklat Sedap

Siapa penggemar COKLAT???


Moh tengok coklat yang sedap sangat ni.,

 💕 Almond dark choc

 💕Almond milk choc

 💕Almond White choc 

 💕Raisin milk choc

 💕Almond Bitterswet

 💕Tiramisu Almond White Choc

 💕Tiramisu Almond milk

 💕Tiramisu milk


















 Sesiapa yang berada di kawasan yang berhampiran boleh saya hantarkan...sesiapa yang berada jauh dari saya jangan risau boleh di poskan. Kos pos bergantung kepada berat coklat.



Untuk mendapatkan maklumat lanjut dan membeli produk Shaklee/baju kurung/blouse/kain pasang/telekung etc boleh hubungi: 
 Dr Niny Fariza Junoh 
Shaklee ID 1098254 
Email : niny_fariza@yahoo.ca 
Facebook: Niny Fariza 
Page: DR NF Supplement Shop 
Page: Gallery DR NF 
SMS/What'sapp/Telegram : 013-2240354 
 COD area: Rapat Setia,Tambun,Taman Cempaka (coklat sahaja)

Ahad, 29 Januari 2017

BLOUSE IFFAT

 💘TRENDING BIAR AKU JADI PENUNGGU💘

🍀Material Soft linen lembut dan serap peluh.

🍀Nursing and Wudhuk friendly

🍀Cutting baju loose and laser cut

🍀Poket sorok disisi belah kanan

🍀Size S-XXXL

🍀7 Warna yang sangat klasik


PROMO RM69.00 termasuk kos pos seluruh Malaysia (NP: RM89.00)


























Untuk mendapatkan maklumat lanjut dan membeli produk Shaklee/baju kurung/blouse/kain pasang/telekung etc boleh hubungi: 
Dr Niny Fariza Junoh 
 Shaklee ID 1098254 
Email : niny_fariza@yahoo.ca 
Facebook: Niny Fariza 
Page: DR NF Supplement Shop 
Page: Gallery DR NF 
SMS/What'sapp/Telegram : 013-2240354 
COD area: Rapat Setia,Tambun,Taman Cempaka (shaklee)