Rabu, 12 November 2014

Minyak ikan dan Wanita Hamil

Khasiat Omega Guard Shaklee Untuk Ibu Hamil

Setiap wanita yang hamil mesti inginkan yang terbaik untuk bayi dalam kandungan. Setiap kali ada orang sekekliling cakap makanan A bagus mesti nak beli, lepas tu kalau orang cakap B bagus beli yang B pulak. Boleh dikatakan semua pun nak beli, maklum la nak yang terbaik untuk anak kita.


November 2014 Shaklee ada buat promosi Omega  Guard beli 6 percuma 1 dan kalau beli 2 dapat less 5%.Menarik promosi yang ditawarkan. Apa pulak kaitan hamil dan omega guard ni kan??Ok,jom saya cite sikit pasal Omega Guard.


Omega Guard Shaklee ialah  minyak ikan terbaik di dunia.Omega Guard Shaklee atau Omega-3 ialah minyak ikan yang mengandungi asid lemak 3. Ia mengandungi DHA, EPA, ALA dan banyak lagi asid lemak omega-3 semulajadi. Omega tidak dapat dihasilkan oleh badan, oleh itu pengambilan omega dalam diet harian sangat_perlu bagi ibu hamil . Satu sajian Omega Guard Shaklee membekalkan 905mg asid lemak omega-3 EPA dan DHA.





Jadi apa pula khasiat Omega Guard Shaklee ni untuk ibu hamil ya?    

Antaranya khasiatnya ialah:

1. Membantu tumbesaran dan perkembangan otak janin 

2. Membantu perkembangan memori janin 

3. DHA yang terkandung dalam Omega Guard Shaklee, merupakan nutrien utama untuk otak, sistem saraf dan retina janin

 4. Bagi ibu pula, ia membantu mengawal tahap kolesterol dalam badan ibu

 5. Omega Guard juga membantu ibu mengawal berat badan berlebihan secara semulajadi 

6. Ibu yang mengamalkan omega juga akan mendapati sistem imun tubuh bertambah baik, dan ibu-ibu ini jarang dijangkiti penyakit, demam dan selsema

Banyakan khasiat Omega Shaklee untuk ibu hamil.Apa kata anda cuba yang ini jika mahukan khasiatnya pada anda dan anak anda.Sebotol Omega Guard Shaklee ni tahan selama 3 bulan.Jadi berbaloi jika ambil, lagi berbaloi kalu beli bulan ni November 2014.

Nak lebih consultansi atau nak order leh contact saya..




2 ulasan:

  1. fish oil ni memang sangat berharga, ingat lagi dulu masa checkup docktor memangs angat sarankan pengambilan minyak ikan masa hamil..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Thanks admin for sharing. Good tips and info. Anyway, free2 jemput datang blog i utk info2 kekal fit dan slim.

      >>>Slim & Fit SemulaJadi ! <<<

      Padam