Isnin, 14 Julai 2014

Jom Jadi Ahli

Assalamualaikum...tajuk entry ni JOM JADI AHLI...ahli apa ya??
mmm mesti la ahli SHAKLEE...

 

Ingat lagi masa mula2 saya nak jadi ahli dulu...banyak kali jugak saya fikir sebelum ambik keputusan join shaklee ni...beberapa orang jugak saya bertanya agar keputusan yang saya buat tak salah...tapiiii dua benda yang menyebabkan saya join shaklee adalah nak dapatkan harga murah dan keahlian shaklee ni seumur hidup tak yah la saya nak renew tiap2 tahun macam AEON member card...:)

JOM kita bercerita bagaimana Untuk Menjadi AHLI Shaklee..


YURAN RM65.00 SEUMUR HIDUP (tambahan postage member kit RM10 untuk semenanjung / RM20 Sabah dan Sarawak)


@

Dengan pembelian RM660.00 anda LAYAK mendapat FREE KEAHLIAN



@

Dengan membeli 3 KOTAK COLLAGEN



                       @

Dengan membeli 2 BOTOL VIVIX.


                       @

Bagi maklumat lanjut anda kepada saya untuk saya daftarkan(harganya sama macam yang paling atas ya semua)


MUDAHKAN UNTUK JADI AHLI, HARGA BARANG PUN DAPAT MURAH DARI ORANG YANG BUKAN AHLI..


Sekiranya anda sudah BERKAHWIN secara AUTOMATIK pasangan anda turut menjadi AHLI.


3 ulasan:

  1. terbaik! ruginya kalau tak join :)

    www.alhamdulillahsihat.blogspot.com

    BalasPadam
  2. Nak makan sendiri...
    Nak bagi mak ayah @ familia
    Nak wat bisnes...
    Bolehhhhh semuanya ;-)
    Sihat Ceria Bersama ^_^

    http://supplemensemulajadi.blogspot.com/search/label/Daftar%20Pengedar%20Shaklee

    BalasPadam
  3. ♡Jom jadi ahli♡

    iras-secret-of-healthy-life.blogspot.com

    BalasPadam