Sabtu, 1 November 2014

Tadika VS PRA sekolah

Sejak dua menjak ni dok fikir pasal sekolah anak jer...dalam dilema nak pilih antara TADIKA ataupun PRA sekolah...dah ramai yang ditnya semuanya mempunyai pendnagan masing2..

Setiap ibubapa memang nak yang terbaik untuk anak2 mereka.Setiap pilihan ada pro dan kont sebenarnya (pendapat saya la). Pandangan saya kalau saya pilih:

TADIKA
  1. saya hantar pagi tgahri tak payah nak kuar office ambik,petang balik keje baru saya ambik.
  2. ada kelas renang untuk anak2 expose
  3. dekat dengan rumah
  4. bayarn lebih sikit la (huhu)
PRA sekolah
  1. expose anak2 dengan sekolah sebenar (sebb PRA sebelah bngunn sekolah rendah)dan silibus ikut KPM (betulkan saya lau saya salah)
  2.  tghari kena ambik (tau bayar van untuk hantar ke tempat transit)
  3. bayaran kurang sikit la.
(ini pendapat saya jer tau jangan ada yang terasa dan berkecil hati..:)
 
Kami berdua masih berbelah bagi nak pegi mana...hadoi la..jom ISTIKARAH sebelum 15 Nov 2014..

Aminn