Jumaat, 13 Jun 2014

Pengedar Sah Shaklee Ipoh

Assalamualaikum semua....

Kepada sape2 yang sedang mencari produk Shaklee leh hubungi saya...

Saya merupakan pengedar sah Shaklee di Ipoh...sape2 yang dok area gunung rapat, rapat setia, gunong view dan yang berdekatan denganya leh la cari saya...lau jauh sikit leh jugak...

Tapi kitakan 1 MALAYSIA..yang dok jauh tu saya leh pos jer...

Shaklee ada menawarkan set seperti:
  1. kesihatan lelaki
  2. kesihatan wanita
  3. perangsang imun
  4. peredaran darah
  5. kesihatan sendi
  6. nyah toksin
  7. kawalan gula
  8. tekanan darah tinggi 
  9. kesihatan jantung
  10. anti penuaan
  11. set hamil
  12. set menyusu/berpantang
  13. kesuburan



DANNNNNN banyak lagi yang ditawarkan..ANDA boleh nyatakan masalah yang ANDA hadapi saya SID anda sedia membantu.

Selain dari set shaklee menwarkan produk secara asing/satu2 mengikut kehendak pelanggan. Jom beli...nak harga 15-20% lebih murah moh join Shaklee dengan saya....